onsdag, mai 23, 2012

Kjærleik og Tiljamid

Som geologistudent i Bergen vart eg kjendt med mange kjekke menneske frå land og strand og rundtomkring. Arbeidsliv, familieliv, flytting og livet generelt gjer jo at eg har mista kontakten med mange. Berre sånn sporadisk vert ein oppdatert på korleis det går med den eine og den andre via felles bekjendte.

Ein av dei kjekkaste og stautaste på geologistudiet var Voss'ingen Helge Erik. Han fann den store kjærleiken i ei svensk jente då han ferierte med to andre geologistudent-kompisar på Cuba. Eg trur faktisk at denne ferien var i etterkant av studietida, for eg traff aldri denne Therese som han møtte. Og det må vere sånn cirka 10-15 år sidan.

Verda er lita, det får eg stadig bevis for. Du skjønar kanskje allereie kvar eg vil hen i kveld. Ein dag for eit par-tre veker sidan får eg nemleg e-post av ei som skriv at ho designar barneklede i bambusklede.
Merket hennar heiter  
Tiljamid.  
Ho er lokalisert på Voss. 
Og ho lurer på om ho kan få sende meg klede til dei to yngste, slik at me får teste dei i bruk. 

Eg likar jo å teste det meste, og eg elskar barneklede, så eg takka gladeleg ja. E-posten eg fekk var underteikna av Therese. Sjølv om det garantert er fleire Therese'er på Voss, så måtte eg berre spørre henne i eit PS: "heiter tilfeldigvis mannen din Helge Erik?" Joda, du, det gjer han :) Kva var det eg sa? Verda er lita.

Kleda kom for nokre veker sidan. Mjukare klede i sprekare fargar skal du leite lenge etter. Dei er i bruk dag og natt (!) berre avbrote av nokre omgongar i vaskemaskina innimellom. Ungane elskar kleda, og eg diggar dei. Det kan ikkje bli betre enn dette.

Er du også på jakt etter mjuke, slitesterke barneklede, så finn du meir info om Tiljamid her og på bloggen deira.

Tusen takk Therese, hels mannen din frå meg :)

Bilderas her:

Fin fin torsdag til deg.
Håpar du nyt finaveret og solstråler der du er!

13 kommentarer:

Unknown sa...

Lindas estampas florais,para uma primavera florida.Um abraço.

marie sa...

Livet er fullt av tilfeldigheter. Nydelige klær!

Tina Dalbøge sa...

Dejlige billeder og en hilsen fra Danmark

Pia sa...

Kjempeflotte klær!!

Blåbærlina sa...

Så fine plagg! Og for et morsomt sammentreff,
Verden er liten ;o)
Lykke til til Therese med klesmerket! Ser veldig flott og behagelig ut! Digger blomstermønsteret og fargene.

God helg!

Anonym sa...

For et sammentreff og for noen morsomme klær!

Har så utrolig sansen for smågrundere, og ja spesielt når de er kvinner- sorry gutta :)

Det spørs om det ikke blir litt handling her ja....

Takk for tips
Stina

ps, Er du opprinnelig Sunnmøring ? :D

Unknown sa...

Fiiine klær! :D
I dag laget jeg og Elena butikk, og solgte saft og sjokolade.
Det var virkelig storveis altså, tusen takk for inspirasjon!
klem fra Silje

Den gode feen sa...

Anonym: nei, eg er Sunnhordlending og ikkje Sunnmøring. Trur kanskje eg har ei navnesøster oppi der ein stad..

Guro sa...

Er det ikke rart? At verden (og ihvertfall Norge) er så lite! Nydelige klær, likte buksa utrolig godt Ü

Øyeblikk sa...

Haha, jammen er verda liten :) Det er like artig å oppdaga kvar gong kor lita den faktisk er. Spreke klede, og når dei er mjuke og behaglige så er jo borna solgt med ein gong - og det skjønner eg godt!

Eg vurderer spinning på fredag på Madla kl. 17:10 med ein instruktør som heiter Arvid - han er herlig "på sida". Han syng og formelig dansar på spinning sykkelen, og det er ein fantastisk måte å starta helga på. Eg får besøk av tre venninner på fredag, dei skal bli heile helga - kvalitetstid!!

Ha ei god, kort veke, Linda :)

Klem Eli

Tone-Lise sa...

Kjempefine klær! :)

Therese W sa...

Ååå så fine bilder :)
Ekstra kjekt at dei blir flittig brukt :)
Helge Erik hilser.
Klem Therese

Therese W sa...

Ååå så fine bilder :)
Ekstra kjekt at dei blir flittig brukt :)
Helge Erik hilser.
Klem Therese

Related Posts with Thumbnails