torsdag, januar 26, 2012

Keisarar

Washi-taperullar, kjøpt i den fantastiske butikken Ølen Møbel, heng på eit skap og skrik etter å verte brukt i kreative krumspring...Kanskje i helga?


God aften der ute :)
Eg er på plass framfor skjermen igjen etter ein hektisk ettermiddag som taxisjåfør til og frå fritidsaktivitetar og klassekontaktmøte. Nå gjenstår berre å tømme/vaske nokre matboksar, lage ein sti gjennom rotet og så trur eg ikkje eg gidd gjere meir i kveld. I tillegg til generell giddalause, har eg planar om å vise dåko dei dødskule nye brillene mine i morgon, og treng litt skjønnhetssømn dersom dette skal lete seg gjere.

Før eg kastar inn handkledet for kvelden, så må eg berre tipse dåko om ein blogg eg elskar. For ja, de veit jo at eg er glad å dra fram kjekke bloggar som du kanskje har gått glipp av at er vel verdt å lese. Sidan keisarane i tillegg har ein konkurranse med herlege premiar, får eg det sparket bak som eg treng for å få det gjort.


I Trondheim bur det to keisarar som verkar som verdas aller kjekkaste keisarar. Dei to bileta over og under denne teksten er tjuvlånt frå bloggen deira. Stikk innom, bli inspirert, imponert og glad i dei du også! Keiserens nye trær finn du her. Og sjokoladerullekake med smørkrem er noko av dei aller beste kakene som finst.


Finfin kveld til deg, for nååååå kastar eg inn handkleet :)

7 kommentarer:

63 grader nord sa...

Håper du deler dine kreative krumspring med washi tapen ;) har en hel masse selv, men har ikke hjerte til å bruke dem, de er jo så fine. Kanskje du finner på noe som er verd å dukke ned i bunken av tape og bruke!

Har ei lita eske med tape, akkurat hatt ett lite innlegg på dem ;)

Ha en fin kveld!

Fruehuset sa...

Takk for tips, alltid kjekt å bli kjent med nye bloggar:)
Gler meg til å sjå briller i morgon, hihi.

Helsing Marianne

Pink lady sa...

Jeg gleder meg også til å se deg brillefin i morgen! ;)

God natt!

n i n a s hjem sa...

Takker for tips :)

Ønsker deg en riktig god helg!

Nina

Hegeslilleboble sa...

Takk for tips, alltid kjekt å finne nye koselige blogger!! God helg til deg :).

Anonym sa...

Heisan! God helg til deg. Du har en super blogg! Takk for all inspirasjon!
Se morsomme tips til hva man kan bruke washi-tape til på http://craftandcreativity.com/blog/tag/washi-tape/
Hilsen Hedvig

Elisabeth sa...

fantastiske farver tape du har fundet :D
Glæder mig til at se resultatet!!

Jeg har btw. nævnt dig i dagens indlæg på min blog. Håber det er okay. ellers må du lige skrive til mig :)

Hav en dejlig dag :D

Related Posts with Thumbnails