onsdag, oktober 26, 2011

Raindrops...

Regnet har, bank i bordet, glimra med sitt frå være dei siste dagane her i Stavanger. I stadan har hausten vist seg frå si beste side, om du ser vekk frå den sterke vinden som blant anna har gjort at porten vår nå flatar ut i horisontalen. Pytt, så lenge som det er opplett og sol *sjokk*, så toler me at porten må fiksast. Porten er livreddande, då den hindrar små søte fear å springe ut i verda på eiga hand, så den må me ha.  Gråværsskyene nærmar seg imidlertid faretruande i horisonten, og eg deler derfor nokre oppmuntrande funn frå Etsy. Lenke til butikk finst under kvart bilete.  


 Finfint.


Fin onsdag til deg som er innom :)

10 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Så mange fine regninspirerte saker! Ja, det er nesten så en bergenser begynner å lengte etter litt regn igjen når en ser sånne skjønne bilder:-)

Men de siste dagene med sol og varme har vært vidunderlige, bare så det er sagt:-)

Klem

Øyeblikk sa...

Dei regnskyene var stilige, då kunne eg leika at eg var onkel Donald med mi eigen, private regnsky ;) Ei som fulgte meg kvar eg gjekk, hehe. Men sidan eg har busatt meg på vestlandet så er jo egentlig det heilt unødvendig.

Mange stilige ting du har funne fram.

Klem Eli

Mona sa...

Tar gjerne slik ørepynt og kul hatt:)

Æstetik sa...

Så fint! Dejlig blog, melder mig straks som fast læser :)
God aften fra Pernille

Lisette sa...

Kule Bilder!

idyll sa...

Hehe, fantastisk herlig innlegg! De skyene var jo definitivt kjekkere en de på himmelen for øyeblikket:)

Hegeslilleboble sa...

Ja, det har vært herlig med fravær av regn i mange dager nå:). Her på Jørpeland har det blåst stikker og strå så den flotte grein/kvist haugen vår i gata har tatt turen til de fleste naboer..... Menmen, det får våge seg:). Fine ting du viser.

Bluebellsa sa...

Så mye kult, elsker det første bilde ;)

linn sa...

hei, fine du!

takk for din søte kommentar på bloggen min. alltid stor stas når slike "poppis"-bloggerar som deg er innom ;)

skyene heng tungt litt nord for Stavanger og, men slik er hausten. og eg likar det! :)

-klem

Unknown sa...

ååååå for en fiiin regnhatt!!!

søt blogg du har!

Susi

Related Posts with Thumbnails