torsdag, september 15, 2011

Skund deg og bli med

Med eit bilde av familiens vesle godklump minnar eg deg om bloggkonkurransen Interiør og Boligmessen 2011  i Bergen arrangerar. Bildet vert blåst opp i stort format og trykka på messa. Fristen for å levere bidrag er i dag. Les meir her om konkurransen.
Sidan premien for bildet delast ut på messa, reknar eg med at ein bør delta på bloggefrukosten på messa for å delta i konkurransen, men det skal eg prøve finne ut.

Håpar eg møter så mange som mulig av dåko (både bloggarar og ikkje-bloggarar) i Bergen. Eg skamgledar meg allereie. Det er snart fire år sidan me flytta derifrå, og eg skal regelrett kysse Torgalmenningen i pur gjensynsglede ;) Og kjære elskede Pastasentralen som eg har sakna så høgt. Må ha meg ein nr 7 (pastaputer med kvitløkssaus) før eg vender snuten attende til Stavanger gitt.  Så sett av helga 23.-25. september for fantastiske masse kjekt sosialt, kanllmasse gode tilbud, kjempemange premiar som skal loddast ut frå utstillarane osv osv.


Glad klem herifrå :)

17 kommentarer:

Kine sa...

stor og fin gutt!:)

Whitebite sa...

den gutten, han er bare smellvakker!

Anonym sa...

Må skuffe deg litt nå, for Pastasentralen eksisterer nok ikke lenger dessverre. Den er jevnet med jorden. Rett og slett "botte bekk" som min lille pleier å si. Dypt savnet av mange av byens borgere (meg selv inkludert). Borte vekk til fordel for en bussholdeplass liksom.... :(

Flott blogg og flott gutt!

Hilsen Olina

anne sa...

SÅ deilig liten gutt :) kos og klem
ANne

Den gode feen sa...

Jamen olina, er den ikkje attmed Fotballpub'en lengre???? Uff uff uff, håpar den eksisterar framleis :(

Fru Fly * Heidi sa...

Den fotokonkurransen har helt gått i glemmeboken...:( Men JAAA, nå nærmer det seg, gleder meg! Blir kjekt å treffe deg, Linda. Og joda Pastasentralen lever i beste velgående. Den ble flyttet til fotballpuben for flere år siden - og var der senest for et par uker siden!:) Sees snart, jippi! Klem H

Den gode feen sa...

Puh, Fru Fly - godt å høyre :) Gledar meg til å treffe deg også..masse :)

Ingvild sa...

Nå har jeg fulgt oppfordringn og meldt på et bilde - bare for sikkerhets skyld ;)
Har ingen søte små å ta bilder av så det måtte bli noe gammelt istedet.

Gleder meg til Bergensturen:)

Den gode feen sa...

Ingvild, så bra! Nei, det var godt du ikkje sendte inn barnebilder - for det er vel interiørbilder som skal sendast inn håpar eg, he he :) Ser deg i Bergen då !

chili og kjærleik sa...

Nydeleg gullklump!

Skulle gjerne teke ein tur til Bergen, men eg jobbar på søndagen... Hadde vore stas med ein vestlandstur uansett snart trur eg!

Ramme Alvor sa...

fristen står til 12 sept...trur eg...

Elin sa...

Flott gutt ja! :-) Nydelig bilde!

Bli gjerne med på giveawaykonkurransen min også.

Stjerneteller sa...

Å jada, Pastikken er der fremdeles! Men vær obs på at de har endret litt på numrene på menyen. Jeg elsker også nr 7, som nå er nr 6 tror jeg :) http://www.pastasentral.no/ Kos deg glugg!

Anonym sa...

What??! :D Tenk at jeg har gått i flere år og trodd at Pastasentralen var borte for godt, så lever den i beste velgående!? What a pleasant surprise! Skjønner ikke hvordan jeg har gått glipp av det... Ble nesten litt flau nå kjenner jeg. Sulten ble jeg ihvertfall. Ha en fin helg!


Olina

skb sa...

Pastasentralen... oh boy har eg mange minner derifrå. Etter den flytta har eg ikkje vore der, og trur at det ikkje er det same som "i gamle dagar". Uansett, god tur til Bergen!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Heimefronten sa...

Ja, helga i Bergen kommer til å bli både gøy og trolig ganske dyrt. Har også bodd mine 10 år i Bergen, så det er som å komme hjem. Ikke helt sikkert at jeg kan dra, men kansskje... Klem fra Tone

Related Posts with Thumbnails