fredag, juni 17, 2011

Partytime

 I morgon brakar det laus igjen. Verdas beste vesle Simon vår vert 2 år. Mammo er treig i avtrekkaren på grunn av vanvittig stress i det siste. Medan pappaen les på sengekanten for dei små, har eg hatt meg ein inspirasjonsrunde på Flickr. Makan til flotte kaker. Kaka eg skal lage til i morgon kjem overhodet ikkje til å vere i denne kategorien. Det vert ei vanleg browniekake frå Møllerens, men det er uansett kjekt å bli inspirert :) Deler litt inspirasjon med dåko også. Ha ein finfin fredagskveld, klem frå Linda


17 kommentarer:

mywoolyadventure sa...

For noen flotte kaker. Hadde vært noe å kunne laget noe sånt ja:)

Ønsker deg en fin fredags kveld og en god helg!

fruU sa...

wow. inspirerende

Unknown sa...

Så utrolig søte sopp-kaker!! Flotte og inspirerende bilder. God helg og lykke til med kakebaking:)

Marta - litt mitt sa...

Nydelige kaker!
Lykke til med forberedelsene! Tenker det blir flott! Og bursdagsbarnet blir helt sikkert strålende fornøyd:)

Yvonne sa...

hei ja dette var jo bare helt nydelige kaker. og de soppe-kjeksene var jo bare kjempe søte!!! hihi ha en fin fredags kveld og kos dere med bursdag!

sachasächali sa...

wooow!!! how pretty is that???
happy birthday anyway ;-D
greetings from switzerland, daniela

Elin sa...

Er glad du baker noe mer ...spiselig jeg. Sånne greier kan man da ikke ha i seg. ;-) Pynt.

Caroline sa...

Wow,ja de kakene var virkelig lekre:)
Jeg er nok mer den typen som tyr til mer lettvinte kaker jeg og,men inspirasjon trenger man alltid;)
Ønsker deg og dine en fin helg!
Klem Caroline

Fru R. sa...

Ja en kan få prestasjonsangst av disse flotte kakene...
Møllerens har masse godt de :-)
Ha en fin helg.

Kristina, nord i bygdo sa...

Gratulerar med vesleguten som fyller år i morgon! Utruleg fine kaker, verkeleg noko å strekke seg etter :) God helg!

Anonym sa...

Dette er jo rene kunstverk av noen kaker som dessverre ALDRI kunne blitt til på mitt kjøkken!
Er evig takknemlig for at Toro og Møllerens finnes jeg ;)
Gratulerer med dagen til Simon!
klem fra Laila

Ninette sa...

Vilka underbara kakor, och vilka färger!!

Helle sa...

Du legger virkelig din sjel i dette. Regner med at du synes det er gøy. - Med 3 barn og full jobb er jeg mest imponert over hvordan du får tid til alt sammen.

det lange hvite huset sa...

Ja, tenk om man kunne servere slike kaker!

Anne sa...

Mmmm...men ikke sikkert de er like gode som de ser ut til : ) Møllerens er sikkert enda bedre! Håper det ble en fin dag. Kom og se på dukkestuen vi har laget i hagen! Klikk på Krabat.God sommer!

Monica fra Moxas Univers sa...

Sånne kaker er for pene til å spises og dessuten er ikke den sukkerpastaen man bruker rundt så god heller. MYE bedre med vanlig husmorkaker (eller møllerens.. hehe)

Klem fra Monica

Kjerstins-skriftemål sa...

Det så nesten ikke ekte ut! Veldig fint :)

Related Posts with Thumbnails