søndag, mai 15, 2011

Levande kunst på sitt beste

 Veslebror har leika seg med kritt på kjøkkendøra i ettermiddag. Eller rettare sagt; på og rundt døra ;) Prøv å sjå vekk frå den i beste fall sjarmerande skitne strømpebuksa.... Minien tok seg ein spasertur ut i hagen utan sko *smil*.


Krittstubbar i ein liten metallkoffert. Sjølvaste lukka for ein snart 2-åring.


Verdas skjønnaste veslebror har arva storesøsters tova-ull-aktige hår i nakken. Snøkvitt hår og brun i huden. Godguten som gjer oss dei gode klemmane og dei våtaste sussane. Godguten som sjamerer oss alle i senk. Godguten som har byrja prate, og kallar seg sjølv Sinom.  Og dessverre: godguten med verdas verste blåveis midt i fjeset. Huff og uff, hjarta blør. Han stupte i golvet frå sofaen i går tidleg. Landa med hovudet først, og fekk seg ein blåveis som forflytta seg til rundt det eine auga. Heldigvis gjekk det ikkje verre. Og heldigvis klagar han ikkje over smerter. Får lyst til å polstre heile huset og ha han i band, men det går jo sjølvsagt ikkje. Knall og fall har det blitt, og knall og fall kjem det til å bli. Det er berre så pyton når det skjer.


Helga var jo som vanleg over i ein fei. Håpar du også har kosa deg med det og dei du likar best :)

Klem frå Linda

14 kommentarer:

Whitebite sa...

Alt jeg la merke til, og sitter igjen med her nå er..de skitne strømpene til lille Sinon.
Vet ikke helt hvordan komme over dette.. Trodde du var feilfri jeg.
Sukk, og atter sukk..hvordan er det mulig:o)

Inger Johanne sa...

Herlege bilder av ein kjempefin lillebror! Det er så nydeleg alder han har! Vår lillebror er halvtanna år, og er òg verdens søtaste, snillaste! Og så fælt når dei slår seg, men jo - det er læring i å gå på nasen òg... Så det må dei visst av og til gjere..;-)

Godnattklem til deg!

Den gode feen sa...

He he :)

marie sa...

Søtnos!

Vår lillebror har tryna tre ganger på ei uke og har kledelige små blåflekker i fjeset. Han er bare 6.5 mnd, så jeg tør ikke tenke på hvor det ender.

Ha ei flott uke, Linda!

Whitebite sa...

jeg håper du vet...




at jeg bare tulla♥

Den gode feen sa...

He he Whitebite, eg skjønte det og lo godt :) klem klem

Yvonne sa...

huffa ikke noe kjekt når de små slår seg. jeg synes det er koselig jeg med litt barnekunst her i huset finner vi pluteslig tenginger hengenede på halv 8 på kjøleskapet da er det eldste gutten som skal ordne litt på kjøkkenet hehe ha en super fin dag og jeg ønsker dere en fin 17 mai!

Marit sa...

Tenker på at det blir en del knall og fall når vår lille Mathilde kommer og vokser opp. Stort hus og ikke minst låve og trær...og ja, her er det mye å klatre opp på og falle ned fra. Men jeg overlevde den samme oppveksten :)
Herlig med litt kunst :D
Ha en fin 17. mai.

Tove sa...

uff da, stakkars liten og stakkars deg. Skulle gjerne ha polstra Hannah fra topp til tå, og hatt hun med meg bestandig så jeg kunne passa på henne HELE tiden.., men men..
Skjønner godt at en slik tavle er kjempegøy for en toåring (TO år snart.. syntes virkelig ikke det er lenge siden du fikk ham..) og fint er det også:)
Ha en strålende ny uke og 17 mai feiring!
klem

Anne sa...

Du skriv så nydeleg! Heile innlegget oser av kjærleik. Eg blir øm om hjartet og drøymer meg tilbake til då mine born var i blåveisalderen. Takk for at du deler av livet ditt med oss!

Unknown sa...

Uff, ja, knall og fall er dessverre ein altfor vanleg ingrediens i livet vårt òg, men vi kan ikkje handsame dei som porselensdokker heller.. Her har veslejenta på 19 mnd allereie mista sin første nagl, og det var ikkje kjekt..
Når det er sagt, så veg all lukka og kosen og alle dei fantastiske smila opp for alle desse uhella som krydrar kvardagen vår :)
For ein flink kunstnar du har i hus! Og så god ide å ha tavle på døra - det vil eg òg ha! :)
Riktig god 17. mai til deg og dine, både med og utan blåveis :)
Mvh, Kristin

PåRadogRekke sa...

Har en datter på snart 2 år selv, og en dør med tavlemaling... Dette var nesten som å se henne i aksjon - veldig koselig :-)

Tante Pap sa...

Hej

Jeg har givet dig en award :O)

http://tantepap.blogspot.com/2011/05/jeg-har-modtaget-en-award.html

Venlig Hilsen

Tantepap :O)

Dragemamma sa...

Trodde jeg hadde han der, men ser nå at det må finnes minst to av samme - ser helt lik ut som minsten min! Med det lyse tova håret.

Sånn tavle på kjøkkenet har vi også...

Related Posts with Thumbnails