tirsdag, desember 14, 2010

Oh deer ;)


Dådyr/Bambi-temaet er vel heitare i interiørmotebildet enn nokon gong før. Hin dagen oppdaga eg ein ny knallfin interiørbutikk her i Stavanger. Ein butikk proppa full med fine ting frå merker som Ferm Living, By Nord, House Doctor og liknande. Butikken heiter Kull og fins på Tvedtsenteret (like i nærleiken av Babyshop). Eg kjøpte med dette Dådyr-kjøkkenhandkleet frå By Nord. Eit kjøkkenhandkle som raskt vart omforma til eit putetrekk. Klippe litt her, klippe litt der. Sy ein saum her og sy ein saum der. Pluss ein her og der, og vips ny pute i hus :)


Heitt i interiørmotebildet og heitt hjå Feen. Desse serviettane frå Kremmerhuset måtte eg berre sikre meg mange av - dei vert kjempekoselege å dekke bordet med i jula. Du og du kor eg gledar meg nå :)



I det siste har eg fått knipsa bilder av ein fantastisk kjekk pakke eg har fått i posten, og nye byggverk i pepperkakedeig. Men må spare bildene til fleire innlegg sidan det er smått med tid og dagslys for tida.


Ha ein fin kveld.
Klem frå Linda med lilla hår - huff og huff :)

21 kommentarer:

an-magritt sa...

Helt utrolig vakkert!!
Rådyr er heitt her i RomantiskRetroheimen også. :)

Loveit!

Fru Usken sa...

Hei:) den butikken oppdaga eg og nå just for ett par dage siå! Så goe du e då så bare sydde d om t ett putetrekk, kjempefint!:)
klem fra meg:)

Audhild sa...

Du og symaskina er virkelig flinke sammen:) Skikkelig på datern,hihi!
Kjempestilig ble puta di!

Lilla hår du gitt?? :) jaja, det er jo fortsatt advent og så vidt jeg vet er jo lilla adventsfarge, så da så:) :)
Kos deg videre!

Refleksjon på livsvegen sa...

flotte puta..
bli vel rødt til jul då? ;-)
kos deg vidare

Monica sa...

så utrolig fin puta ble da, og de srviettene var kjempesøte. ønske deg en riktig fin tirsdagskveld. klem Monica

Line sa...

Så smart! Utrolig fin pute ble det!!

Marte sa...

Hei

For et gøyalt sammentreff! Jeg gjorde akkurat det samme i sommer:

http://inspirazjon.blogspot.com/2010/07/hjort-pa-kjkkenet.html

Hvis du likte det dyriske trykte produktene får du kjøpt både kjøkkenhåndkle og sengetøy her:

http://hviit.no/index.php/cPath/93

Ha en fortsatt fin førjulstid
:)Marte

Fargevandring sa...

Den puta ble skikkelig fin, en god idé:-)

beate sa...

fiiin pute linda!

klem beate

HannasHörna sa...

Hej hej!

Vilken superfin kudde. Råddjurstemat är perfekt så här innan jul...

Kram/Hanna

Dronning Maud sa...

For et kjempetips!Den butikken visste jeg ikke om:)
Og for en god ide du kommer med!!

Li/Småtingene sa...

Så herlig den puta di ble!! Ja, det er greit når en kan sy litt... (Misunnelig, jeg?...) Elsker bambier, i alle fasonger - så dette var rett i mi gate! Superfint!

Ha en super sen tirsdagskveld...
;-)

Minimenina sa...

For en god ide å sy pute av kjøkkenhåndkle! Hadde jeg vært litt stødigere på symaskinen hadde jeg jammen gjort det samme :)

Anonym sa...

Du har en utrolig inspirerende blogg, elsker den! Tusen takk! Så mange søte ting du lager, og pepperkakehuset var helt nydelig!

Fargebarn sa...

Jeg oppdaget den butikken på søndag. I stedet for å se på julepresnager til andre måtte jeg innom der å vise mannen alt jeg ville ha. Fy søren der var det mye digg! Både klær og interiør.

Therese sa...

Det ble ei aldeles nydelig pute. Elsker by Nord sine ting.

mette sa...

ja det er flotte dyr å dekorere med!! superkul pute!! må stikke innom den butikken neste gana jeg er i Stavanger. GOD jul til den gode feen m.familie :)

Anonym sa...

Kjempeflott pute:))
Har aldri sett de serviettene før,..bare dyret "in real life";) flotte flotte! Har bambiene fremme hele året her, kan ikke legge de bort i ei kald eske på loftet...
Har forøvrig en sånn rød/hvit tøybambi med bjelle rundt halsen, fra jeg var liten. Er veldig glad i den<3
Du er flink til å inspirere du!
Stå på:))
Har du forresten stukket nesen inn på "den syvende himmel"?
Bor på sørlandet jeg, og ha SÅ lyst til avlegge denne butikken et besøk;)
Ha ei flott uke!
-Irene-

Rosa sa...

Kul idè!
Jada, dyr med horn har flyttet inn hos meg også! Føler jeg er litt sent ute, men de ser ut til å trives veldig godt iallefall:-)

Ha en fin onsdag:-)

Klem, Rosa

Hanne Mette sa...

Bambier er rn slager ja. Har flere eksemplarer her hjemme også. Klarte heller ikke gå forbi de søte serviettene.
Kjøkkenhåndkleputa var helt genial. Virkelig fin.
Klem fra Hanne Mette

Tove sa...

Så stilig pute! Koppehåndklær er jo geniale å sy puter av:)
klem

Related Posts with Thumbnails