søndag, september 12, 2010

Utan tittel

Tusen hjerteleg takk for alle dei fine kommentarane på gårsdagens forkleinnlegg. Eg vert så glad så glad, ja rett og slette hoppandes glad, av alt de fine de skriv til meg :)



Ja, kven skulle tru at eg nok ein gong skulle pepre eit nytt innlegg med rykande ferske bilete av rykande ferske seglbåtar. Men det eine leda til det andre, og vips så hadde me visst laga 15 nye båtar.




He he, eg står vel i fare for å miste truverdigheten min, men dette er altså definitivt dei siste seglbåtane som kjem ut frå feens heim. Basta! For å gjere det enklast mogeleg, så kan alle som har bestilt båtar på mail, nå kjøpe dei i Epla-butikken i staden. Håpar det er ok :)

Ei herleg helg er overstått. Me har for det meste stulla rundt heime og rundt hushjørnene her. Med masse besøk av små venner og skjønne foreldre. Nå står tre ryggsekkar og tre matboksar klare til å fyllast, tre bunkar med klede ligg klare for morgondagen, og eg skal berre ta meg ein aldri så liten surferunde før eg køyar.


Ha ei superduper veke. Eg lovar å oppdatera mykje oftare enn dei førre vekene.

Klem frå Linda

14 kommentarer:

Krabbelure sa...

Godt å høre at helga har vært fin! Her har vi akkurat avsluttet tidenes kaffeslabras, - så nå får vi gjøre siste innspurt før uka skal begynne. Ikke leggetid på en god stund ennå for krabbelurene...:)

beate sa...

hei linda!
for noen superkule båter!

høres ut som om helga di har vært topp!

ønsker deg en god uke!
klem beate

Fru N sa...

Flinke du :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hei. De båtene deres er bare så flotte og dekorative. Nå også i en mer "nøytral voksen farge", noe for ethvert rom. ☺

Lykkeliten sa...

Så tøffe båter, og virkelig et stilig forkle i forrige innlegg.

Jeg har også blitt go'venn med symaskinen igjen. En veske er ferdid og et nytt prosjekt påbegynt

Klem lykkeliten

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Båtene er knall-fine, men jeg esr at de kan være ganske tidkrevende og putlete å holde på med kanskje.

Ha ei riktig god uke!

Mvh Anja

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Linda!! Skal si du har vært effektiv i helgen?! De båtene dine er sååå fine! Må ta en titt i epla-butikken din;)

Ha en fin ny uke!!

Klem klem
ANETTE:)

Pust inn-pust ut. sa...

Kjempe fine!
Skal du lage flere fugler også?? og bambier??

Ha en fin uke!

SiriR sa...

Så stilige båter!
Gøy at dere stadig finne rpå nye ting å lage:)

Anonym sa...

For eit rivjern du er:)

Klem Frøydis

Marit sa...

Så søte disse båtene. Og forkleet i forrige innlegg var utrolig stilig! Likte så godt fargekombinasjonene!

umulie sa...

Knallfine båter! Ha ei fin veke!

mvh umulie

Anonym sa...

Å, rakk ikke å kjøpe en av de fine båtene dine denne gangen heller:-( Håper du lager flere en gang og at jeg får kjøpt en, for de er så utrolig flotte:)

Julia sa...

Hei!

Jeg digger bloggen din!

Nå har jeg hevet meg på sykurs, og du er et stort forbilde må jeg si :)

Takk for at du deler dine herlige kreasjoner med oss.

Hilsen Julia

Related Posts with Thumbnails