torsdag, juli 02, 2009

Tredobla samling

Må berre vise dåko bilde av dei nye plastbrikkene eg fann på QXL. Lyseblå, kvite og fleire grønne. Kjøper ikkje fleire nå, for det er då grenser for kor mange minifeen kan ha bruk for :) Einaste må vere dersom eg finn fleire rosa, for det var jo det mamma hadde som liten.

Varmen forseinka arbeidet med trappa. Ikkje vits i å stå ute i tropevarmen å sage. Så me venter på ein frisk bris i lufta og sovande snille ungar. Trinna er i hus, så det er ikkje mykje som skal til. Dessutan medførte naboens nyklipte hekk at hekkeklipping måtte prioriterast i ei ledig stund i formiddag. Det er nok å ta tak i, det er det ingen tvil om :)

Ha ein flott torsdagskveld.

8 kommentarer:

Solveig sa...

hei hei!
disse var veldig søte! skulle ønske de fantes i stor størrelse, til dåpsprosjekt:)

har vært her inne stadig, men litt dårlg til å gi lyd fra meg. skylder på varmen!

baden baden stolene så utrolig behagelige ut!

håper du koser deg med den lille - ser vi har samme vogn. må si jeg er glad i den!

Anlen sa...

Så søte! Eg har visst ingen slike, kanskje eg har gått glipp av noko stort og viktig i oppdragelsen... Jaja, vi får vel klare oss uten;)

Ha ein fin sommar!

Kreoline sa...

Hei Linda, gratulerer så mye med den lille. Herlige bilder av to skjønne stolte søsken. Varmt, uff det blir litt for mye, men da er båten god å ha. En luftig tur på sjøen hjelper godt på. Kos deg videre med maling og trapp, det blir kjempefint, her i huset er det lagt eik i trappene, godt fornøyd. Ha en fortsatt fin uke i varmen, kos deg med de små, de er sååå skjønne alle tre. Klem fra Mona.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så fina!!!!

Kram Millan ♥

Marte Marie sa...

Så utrolig stilig å se disse da! Husker mormor pleide å bruke slike, skal tro hvor de ble av? Hum :) Ha en fin helg! :)

ANETTESHUS.COM sa...

Så flotte!!! Ekstra hygglig å spare på ting som var kjente og kjære i barndommen:)

Ha en fortsatt strålende sommer!!

Klem Anette:)

ANETTESHUS.COM sa...

P.S. Jeg linker;)

charm design sa...

Så søte skåler,kan skjønne disse er populære for minsten.

Related Posts with Thumbnails