søndag, mai 17, 2009

Leiker for mor eller dotter?

Eg har falle pladask for leikene frå Silvanian families. Egentleg er snuppemor for lita for leikene, men jammen har ho tutla med dei setta ho har. Eg er heilt forelska, og drøymer nesten om å byrje samle på serien til dess ho er stor nok til å handtere alle dei små superskjønne delene :) Einaste aberet er jo at ho kanskje ikkje har like stor interesse for leikene den dag ho er stor nok...

Nå er det straks klart for ei ny veke. Håpar den vert fin for oss alle - sjølvsagt inkludert deg som les dette :)

14 kommentarer:

silje-sin sa...

Godt det er flere enn meg som er tussete etter Sylvanian families:) Jeg har lyst på alt jeg:) Min beste venninne hadde en del av det da vi var små, og jeg elsket de tingene.. Så da jeg kom over de igjen i London for to år siden måtte jeg handle litt (til augusta som da ikke var født:)) Helt nydelige er de! Og det er barna dine også:) klem fra silje.

Anita sa...

Rart med mammer og leiker. ;) Høyres ut som dåke har hatt ein flott 17.mai. Noko av den beste følelsen i løpet av dagen, er i det øyeblikket bunadsko,stakk,liv og belte byttes ut med joggebukse og barbeint;)

lise sa...

Gratulerer med vel overstått grunnlovsdag, og takk for tips om Sylvanian families - jeg har ikke fått de med meg før. Jippi, enda mer å sette på ønskelisten. Kanskje jeg ikke skal vise bildene til jentungen? Hun vil sannsynligvis smelte helt!

Unknown sa...

Å ja! Sylvanian Families er en stor favoritt hos oss også, både hos meg og min eldste datter på tre. Husker at jeg lekte masse med sånne da jeg var små, så jeg gikk helt av skaftet da jeg så dem i lekebutikken for en stun tilbake! Synd at de er så dyre bare. Men kanskje vel så greit, ellers hadde jeg vel kjøpt alt som er å oppdrive av serien. :) Ha en avslappende kveld!

Unknown sa...

Hm. Litt skrivefeil her, men. Går fort i svingene noen ganger. :)

Lykkelita sa...

Så fien leker! Og så skjønne barn:) Morsomt at minifeen har arvet sølja di!
Åh, er det dine ben på bildet?De ser litt hovne ut... Sånn er det med graviditet:) Passer ikke så godt med varme og trange sko..
Ha en fin dag. Klem fra nord!

Anlen sa...

Det er herlig med 17.mai, og nesten enda betre å ta av festantrekket igjen;)

Dei leikene var verkeleg søte, det er nok noko eg kunne ha falt for også...

Trine sa...

Kjenner meg igjen i de hovne bena, og jeg er ikke gravid engang...Her var det heftige støttestrømper under bunaden...Lekkert!

SynnePynne sa...

Det har jammen jeg og lurt på mange gonger, er det jeg eller A som ønsker seg disse lekene. Altfor mange ganger må jeg nok si at det er jeg dessverre :-)

Huset i Hagen sa...

Koselig lesning gode fe. :0) Ungene dine er så skjønne. :0) De figurene har jenten min også. Hun elsker sånne små selv om hun er 9..Koselig det, synes jeg. Hun har et lite dukkehus som de bor i. ;0) og sofa som hun selv har laget til dem og seng som mor har laget ;0) Men en ble jo spist opp av vovsen vi har i huset og da ble det mye skrik, men de koster jo ikke all verden disse her, så vi får kjøpe ny. Jeg filmet hele 17 maien, og glemte å ta bilder, så jeg har ikke mye sånt å vise fram. Litt dumt for det er jo så kjekt å ha bilde av barna i finstasen. Og den blir jo så fort revet av når vi kommer hjem. Men vi koste oss vi også på dagen da, selv om jeg prøvde meg på beising av terassen om ettermiddagen som ikke var så vellykket kan man si..Nei, det var nok bedre å gjøre som det, Sitte seg ned med bena på bordet. :0) Håper det går fint med deg og magen! Klem fra Anita

sol sa...

De var skjønne! Det er ikke alltid lett å vite hvem som er mest begeistret for leken - barna eller de voksne. Ha en fin helg!

Drømmen om en eplehage sa...

Så skjønne de var!

Er ikke alltid mor har samme smak som barn, det har jeg ofte erfart, men det er lov å prøve da.

håper dagene er gode!
Klem

Prinsesse Elin sa...

Hallo snuppa mi
Måtte bare innom for å ønsek deg en herlig fri helg. Når går du ut i permisjon. Skulle vært en tur på besøk ser du:O) Ringer deg i helga en gang jeg. Ha en nydelig fridag i morgen. Masse friklemmer fra Elin:O)

marie sa...

Haha! Kjenner igjen mammaiver over leker som ikke alltid stemmer overens med barnas iver.

Ha en flott fredag!

Related Posts with Thumbnails