torsdag, april 16, 2009

Vaskedag

For kort tid sidan var eg så skamheldig å vinne boka Bordgleder i Emmeline sin "give-away". Eg hadde faktisk aldri sett boka før Emmeline gav denne i bursdagsgåve til Prinsesse Elin, og hadde plassert den på ønskelista. Kjempeflaks at eg vann den. Tusen takk kjære, snille, Emmeline :)

Før boka kom fram til meg i posten svippa den innom Oslo til forfattaren for signering. Kjempestas å få personleg signatur frå Alexandra Villefrance, som eg har beundra arbeidet til i mange år. Tusen takk til Alexandra også :)

Boka er nydeleg, med originale og koselege borddekningar.

Eg diggar bruken av Scrabblebrikkar til bordkort - knalltøft:

Boka svarte verkeleg til forventningane, og eg gledar meg til å få tid til å lese den meir i detalj. Alexandra var så snill at ho la ved enno ei av bøkene sine. Nemleg Personliga paket. Tusen hjerteleg takk begge to, dette var heilt topp.

Nå er det berre å nyte resten av kvelden i sofakroken. Huset er blåst så lenge det varer.
Ha ein flott kveld du som måtte stikke innom her også :)

11 kommentarer:

Frk. T sa...

Så heldig du er som vant konkurransen hos Emmeline!: ) Den boken har jeg også lyst på!! Ser ut som det er mange gode tips og morsomme ideer i den..

Snart blir det konkurranse inne hos meg også, følg med!!; ) Kanskje har du dobbel vinnerlykke?!

Klem Frk T

Jannicke sa...

Den boken ønsker jeg meg også!

Holder på å planlegge borddekking til konfirmasjon...
Og det er noe jeg gjør med glede!!
Det er jo SÅ kjekt å dekke flotte festbord :o)

J.

Drømmen om en eplehage sa...

Heldiggrisen du da, det var en flott gave!

Og bildene av lille vaskehjelp er helskjønne. Øynene ble dratt mot koppesettet og jeg må bare spørre. Er det Rice? Uansett- herlig!

Sol fra Tove

Den gode feen sa...

Takk takk, koppesettet er frå Ikea :) Men heilt enig i at det minner om Rice :)

mi-rachel sa...

den boken er kjempefin.
har den også :)

Hverdagen vår sa...

Boken er flott, har den selv og den er lest fra perm til perm og nå er ideen til konfirmasjonen klar.

Håper du får en flott helg!

Klem

Rekkehuset sa...

Så heldig du var som fikk så fine bøker! Hun er da søt snuppa di der hun svinger vaskefilla:-) Hadde vært fint det, om vaskelysten holdt seg med åra.. Hjertelig hilsen Hanne.

elisabeth sa...

>Lucky U:) Men du for noen fine bilder av lille feen her...Hvor blå kan noen øyne bli??? Hun er SÅ Nydelig, og bildene på soffan under her, HERLIG!!!

belinda hagen sa...

Da jeg var i full jobb brukte jeg ogsa a ha torsdager som vaskedag - tirsdag kveld var "coctail" kveld med Frustrerte Fruer :) Na er jeg husmor pa heltid, og dagene er mer eller mindre like... Kjenner jeg savner vasketorsdagen litt innimellom.

Bloggen din er sa artig a folge med pa - keep up the good work! Ha en fin-fin helg.

Silje sa...

Så nydelig lita vaskehjelp du har! :)

Monika sa...

Så kjekt å ha vaskehjelp:)

Related Posts with Thumbnails