tirsdag, oktober 28, 2008

Hei hå, nå er det JUL igjen

Det går litt trått med blogginga om dagen. Det er vel fleire enn meg som merkar at me går inn i perioden med dårlegast fotolys på ettermiddagstid. Er det dårleg ver, er det mørkt når eg kjem heim frå jobb. I dag derimot skein sola, og eg knipsa nokre bilder i hurten og styrten før mørket senka seg igjen.
Mannen har vore flittig i snekkarboden igjen :) Nå har han saga ut mange sett med JUL-bokstavar. Ein siste pusserunde gjenstår før dei er fullstendig salgsklare, men eg syns dei vert knallfine.
Nei, nå truar mannen med å skifte kanal bort frå bonderomantikken, om eg ikkje kutter ut å blogge samstundes. Så eg får slenge meg i sofaen å glo på romantikken :) Ciao, så lenge :)

28 kommentarer:

sandra sa...

hva koster disse bokstavene?? har lett i evighet etter dette! de var perfekte:)

sandra sa...

hahaha!!! jeg ler meg i hel nå!! så at du hadde samme dilemmaet som meg!! min mann ble også lettere erretert over min intusiasme på bloggen samtidig som jeg absolut må få med meg romantikken;) nå vel stikke begge da... snakkis:)

Brigg sa...

Så stilig de bokstavene var!! Kjempefint ble det:-)

Pulsatilla sa...

Lekre bokstaver! Flink mann du har.

Kjenner igjen problemstillingen angående tv/data - her er det mannen som er hekta på romantikken. men når Greys begynner må jeg fokusere helhjertet på tv'n om jeg skal holde kanalen. God kveld til deg!

Memories sa...

Kjempefine bokstaver. Flinke mannen din!!

Ja kjærligheten må man følge med på...;)

Ha en fin kveld!

Guttemamma sa...

Pose og sekk, kan du hilse mannen din og si...!Effektivitet, kalles det vel og! Kjempeflotte bokstaver, og maken til juleentusiasme som finnes her inne ...:-)

Hem och Lycka sa...

Jösses vad snygga, de gjorde han verkligen bra! kram

Gamlå sa...

Heisann
Håper du tar med deg disse fine JUL bokstavene til skolestua!! Skikkelige fine er dem. Det må du si til din mann.
Har også nettopp sittet å sett på bonde romantikk, jeg syntes det var kjekkere før, men slik er det vel med mange programmer som de sender om og om igjen:).
hilsen gåmle

Anonym sa...

KJempe fint!:-D

BO sa...

Kjempefine! Flinkingen, med flinka kåno si!!!
Hadde eg ikkje hatt eit sett, så hadde eg kjøpt! Hmmmm...kanskje ei julegåve?
Snakkast!

Heidi og Cathrine sa...

Fy søren så fine bokstaver altså. Kjempeflink mann du har :)

:-)

hvitstil.com/Christine sa...

Kanonfine bokstaver! Og den plakaten i bakgrunnen har jeg sikla etter siden du viste den for en liten stund siden. Vil ha!

Ida sa...

Åhh... sånne bokstaver MÅ jeg ha!!!! De var utrolig flotte!!!

Ja, viktig å verne om fjernkontrollen ..hihi :-)

Ha en fin onsdag :)

Prinsesse Elin sa...

Hey youuu.
De var flotte de. Akkurat nå skulle jeg hatt din søster her. Marit lurte på om jeg kunne sy muffins til å ha i steikovnen når lokalavisa kommer på besøk på fredag....å her ser det virkelig ut som bakepulveret mangler. he he he.......Du hadde fått latterkrampe Linda.
Kommer du til åpningen eller? God knib:O)

☆Therese sa...

Knallfine bokstaver - de kommer til å få "ben å gå på" når de legges ut for salg :o)

Så det er fler som har lyst på maken plakat som din, me too! Må vist sjekket litt om hvor det går an å fa tak i den ;o)

Håper du fikke se bonderomantikk da, ha en fin dag.
klem

Guro sa...

Fantastisk fine feen!! Får bare mer og mer lyst til å reise til den messa! Litt langt unna dog....

Anonym sa...

Heisann,herr Fe her.Takk for skryt om bokstavene,de legges snart ut for salg.Angående pris:Jeg er ikke helt sikker, men jeg tenker i 300 kroners-sjiktet. 320 eller 340 eller noe sånt,for det er en del arbeid (tegning,skjæring,pussing, maling).
mvh herr Fe (Øyvind)

Anonym sa...

Jeg vil ha bokstaver! Har du noen igjen?

Anonym sa...

Flotte bokstaver, men det er nå vel tidlig å tenke på julen etter min smak ;-)

Den gode feen sa...

He he, Marianne G :) Ikkje for tidleg når ein skal selge på julemesse som starter om ei veke :)

Lynetmor sa...

Hei, så kjempe fine bokstaver :-) He, he, mannen min sier også at jeg enten må se på tv eller blogge, ikke legge beslag på både tv og data samtidig he, he. Ha en fin dag :-)

dolamorola sa...

ja, de var kjempefine:) de skulle jeg gjerne hatt selv;)

Anonym sa...

Heisann,herr Fe her igjen.For de som ønsker å kjøpe bokstaver: De koster 320 pr.sett.Send en mail til meg på oyvindmidteng@msn.com eller send mail til Linda (Den Gode Feen).
mvh Øyvind

Blåbærpai sa...

Kjempefine bokstaver! De to er så flinke! Ha ein fin dag!

Frida sa...

Hej!
Vilka snygga bokstäver, duktig man du har!
Kram Frida

Kort og Søm sa...

Ja, jeg må si meg enig med alle de andre: kjempe fine bokstaver!! :o)

Olstad sa...

Kjempe fine bokstaver. Vil takke for tipset med etsy genialt for ikke syersker som meg som digger hjemmesydde klær. Takker og bukker.

God helg

debje sa...

love the big letters!!

Related Posts with Thumbnails