tirsdag, mai 13, 2008

Kreativ blogger

Tusen takk for awarden eg har fått av Katarinas Verden og Hobbyhuset. Eg set kjempestor pris på å få award, sjølv om eg er litt treig av meg med å sende dei vidare *smil*.

Det er vanvittig mange bloggarar der ute som er kjempekreative, og som fortener ein award. Men eg har valgt ut nokre kreative flinke jenter (som sikkert allereie har fått awarden fleire gonger), og det er:
Tante Mimmi: som har ein nydeleg blogg, og som skriv på nynorsk. Herleg.
Noralill: ein anna nynorskbloggar som har ein stil og smak heilt etter mi nase.
Modern Country: som syr dei nydelegaste ting, og har ein blogg som osar god stemning og fred.
Hannas Form: ein svensk blogg med fantastisk fine bilete og herleg stemning


9 kommentarer:

Emmeline sa...

Tja han har i allefall ikke hvitt hår lenger...hehehe...
Men som jeg skrev til Bo har jeg blitt litt engstelig for å skrive for mye, ettersom han altså besøker slekta si på ei øy som akkurat har fått tunell;)
Merk deg de små streifene av nynorsk in between der....;)
Grattis med kreativitets awarden. Jeg har visst også fått den, uten at jeg har vært noe særlig kreativ for å være helt ærlig (hehe) Det er Hulda sin produksjons award. Koselig!!!!!

Nei nå må jeg skjerpe meg, klokken tikker mot midnatt og imorgen tidlig skal jeg svinge meg avsted på en maratondag uten sidestykke. Kan ikke si at jeg gleder meg så veldig for å si det sånn!!! Skal bli godt å komme på flyet;)
Ha en fin uke Linda. Skal bli godt å komme bort, og kjekt å komme tilbake med oppladede batterier. Det faktum at været har vært rævva med regn og skyer i Sydenlandet mitt i det siste, ja det får heller stå sin prøve....TYPISK!

Hulda sa...

Så bra at du også fikk awarden "min". :) Er jeg som står bak "designet" ;)

Merete sa...

Awarden er deg fullt fortjent :o)
Så kjekt at du har med bildet, i forrige innlegg, som eg tok av gullklumpane i påska :o) Dei er bare så fantastisk skjønne!! Håpar det går bra med dåke..klem :o)

Anonym sa...

Hi
I wish your blog was in English. You have neat stuff on here. I just randomly found you and can only read the welcome. :(

Does it mean "Good Finds?"

Karna sa...

Grattis med Award, velfortjent!

Kjekt å lese om Den Gode Feen hos Flittiglisene...Du har fått det kjempe fint i nyahuset!

Anonym sa...

Angående dør er det denne vi har: http://www.norskdor.no:80/bilder/ytterdorer/stort.richard_maltNCS.jpg fra Norsk dør.

http://www.norskdor.no/

MODERN COUNTRY sa...

Gratulerer så mye med Awarden Linda, er det noen som fortjener den, så er det vel deg!!
Du er utrolig flink, både til å skape et hjem emd personlighet og stil, og samtidig er du super med maskinen. Derfor ble jeg totalt forfjamset over å motta den fra deg. Tusen takk for alle de gode orda!! Du er så altfor snill, og jeg blir helt varm i hjertet :))
Gode deg, mange klemmer fra meg!

Ha riktig fine sommerdager, kos deg med gullet og deilig jordbær. Nå drar vi snart for godt, ååå så deilig det skal bli å komme hjem til landet mitt...
GOD SOMMER!

Noralill sa...

Gratulera med vel fortjent award!! Og tusen hjarteleg takk for at du gav den vidare til meg! Ha ein fin dag vidare...

Magdalena sa...

gtatulerer med awarden, stas det! ha ei fin 17.mai feiring...

Related Posts with Thumbnails